Forum nowoczesnamalopolska.pl
Które figurki Littlest Pet Shop najbardziej przypadły Wam do gustu? - Wersja do druku

+- Forum nowoczesnamalopolska.pl (http://nowoczesnamalopolska.pl)
+-- Dział: Świat wokół nas (/Forum-%C5%9Awiat-wok%C3%B3%C5%82-nas)
+--- Dział: Dzieci (/Forum-Dzieci)
+--- Wątek: Które figurki Littlest Pet Shop najbardziej przypadły Wam do gustu? (/Thread-Kt%C3%B3re-figurki-Littlest-Pet-Shop-najbardziej-przypad%C5%82y-Wam-do-gustu)



Które figurki Littlest Pet Shop najbardziej przypadły Wam do gustu? - siostraLudwika - 03-24-2017 02:00 PM

Cześć wszystkim. Zastanawiam się nad prezentem dla córki sąsiadów – niedługo ma urodziny. Nie znam się w ogóle na dzieciach i nie wiem, co mogłoby je uszczęśliwić. Ja byłam dziwnym dzieckiem i bawiłam się samochodami, skakałam po drzewach. Chcę wybrać prezent, który jest raczej typowy dla dziewczynki. Podsłuchałam niechcący rozmowę Pań pod szkołą i usłyszałam, że córka jednej z nich dostała ostatnio figurkę. Może też powinnam taką kupić? Jaką konkretnie? Nakierujcie mnie, proszę! Z góry dziękuję, będę wdzięczna. Pozdrawiam Was.


Które figurki Littlest Pet Shop najbardziej przypadły Wam do gustu? - zadżumiona20 - 03-24-2017 04:24 PM

Odwiedź stronę: ebambini.pl/Figurki-c1510. Tam znajdziesz mnóstwo figurek, na pewno któraś Ci się spodoba – nie tylko z wyglądu, ale też cenowo. Figurki Littlest Pet Shop dostępne są w różnych wariantach. Są lalki, są też zwierzątka. Wybór jest duży, więc możesz wybrać ulubioną figurkę spośród wielu.


Które figurki Littlest Pet Shop najbardziej przypadły Wam do gustu? - HannaM - 03-24-2017 05:37 PM

Taka figurka zwierzaka może mieć świetny wpływ na dziecko. Opiekując się zabawką-zwierzątkiem, w przyszłości będzie umiało wziąć odpowiedzialność za żywego psa czy kotka.


Które figurki Littlest Pet Shop najbardziej przypadły Wam do gustu? - wyczesanawkosmos - 03-24-2017 06:05 PM