Forum nowoczesnamalopolska.pl

Pełna wersja: Tylna belka w Xsara Picasso – kiedy regenerować?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Jak często powinno się wymieniać albo naprawiac tylne zawieszenie w Xsara Picasso? Kupiłem 10-letnie auto, gdzie raz już zawieszenie było robione i zastanawiam się czy już też pownieniem je robić znowu. Niby nie czuje zeby cos nie tak bylo z amortyzacja, ale od czasu do czasu słyszę jakies stuki, tak jakby na tylnej belce były gdzies luzy. Czekac aż sie pogorszy czy juz teraz robic wahacze, a moze od razu regenerowac całą belkę?
Nikt bez obejrzenia auta od spodu niczego sensownego ci nie doradzi. Musisz pojechać na warsztat, najlepiej taki, gdzie znają się na samochodach francuskich i będziesz widział, czy da się zrobić same wahacze, czy trzeba robic całość.
Gdybyś szukał firmy, która zajmuje się profesjonalną regeneracją belek do aut francuskich to sprawdź sobie ten adres tylnabelkapolska.pl/cennik/citroen/tylna-belka-citroen-xsara-picasso/. Używana, ale gruntownie odnowiona tylna belka Xsara Picasso z naprawionymi wahaczami, nowymi poduszkami, uszczelniaczami, naprostowanymi czopami belki, odrdzewiona i zakonserwowana kosztuje u nich około 850zł. Co najważniejsze, na taką belke masz aż trzy lata gwaranci bez limitu kilometrów. Chyba nikt inny w Polsce nie ma takiej oferty. Firma jest znana na rynku i z jej usług korzysta wiele warsztatów specjalizujących się w naprawie zawieszenia we francuskich samochodach.
Jak nie był jeżdżony po strasznych dziurach to bez przesady, nie trzeba co chwile naprawiać zawieszenia, tym bardziej że sam piszesz, że raz już było robione.
No własnie nie znam zadnego dobrego warsztatu, bo to moje pierwsze francuskie auto w zyciu. A jak to jest z tą regeneracja? Robia to na miejscu w warsztacie, czy trzeba wysyłac gdzies do zrobienia?
Tak jak pisałem. Oddajesz do warsztatu oni demontują belkę i wysyłają do regeneracji. Wtedy jest taniej. Zawsze możesz zamówić nową belkę, oczywiście też po regeneracji, ale wtedy jest drożej.
Ok, dzieki za wyjasnienie.
Nie ma sprawy. Wysłanie własnej belki to chyba najlepsza opcja, no chyba że już masz całkiem ją skorodowaną. Ty piszesz, ze amortyzacja jest w miarę tylko słychac jakies stuki, wiec belka nie moze byc w złym stanie.
Przekierowanie